RTS hra Cossacks 2

Preskoč na obsah

Diskusie

Téma: Cossacks2


Warning: htmlspecialchars(): charset `windows-1250' not supported, assuming utf-8 in /var/www/free/rts-game.com/cossacks2/htdocs/sk/diskuse.php on line 58
Vložení příspěvku

Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?




Strana: 1 2 3
[39] admin | 02. 06. 2006 13:50:21 | Reagovat

[84] Právě. Jenže nevím zda by se jim to povedlo.
Základ je v tom, že původní tým, který udělal Cossacks EW byli do toho zažraní a dali do toho vše co se dalo. Pak až se sehnal distributor apod.
Ale u Cossacks 2 už to vše řídil distributor a už to ztratilo tu jiskru. Prostě už to nepřineslo tolik novinek co Cossacks. : - )

A bojím se, že to samé by nastalo kdyby dělali něco třeba z té první světové.


[38] Forestman | 01. 06. 2006 22:41:30 | Reagovat

[83] Já znám jenom dvě RTS z první světové a to - The Entente a World War I. Obě stojí bohužel za zlámanou grešli.
Kdyby se GSC do tohoto tématu pustili, bylo by to super. Hlavně aby správně vystihli "ducha" velké války.. : - )


[37] admin | 31. 05. 2006 14:35:05 | Reagovat

[82] Tak to potom vše vysvětluje.
Jinak máš pravdu že i v 1. světové válce bojovali, jenže už neměli takový význam.
Dále právě urovnanost vojáků by bla o ničem.

Na druhou stranu hra o 1. světové válce (pořádná) zatím není, tak proč zase neudělat něco originálního? : - )


[36] Forestman | 31. 05. 2006 09:11:11 | Reagovat

[81] No název by ještě nebyl úplně zcestný, v ruské armádě za první světové války kozáci ještě bojovali. Spíš se mi k tomu nehodí ten modernější styl boje, už žádné vyrovnané řady mušketýrů..
Jinak mě se Cossacks2 líbí minimálně stejně jako jednička, ale to bude asi tím že jsem fanda do napoleonistiky.


[35] admin | 30. 05. 2006 22:09:24 | Reagovat

[80] Hlavně název by už byl trochu zcestný. Podle mě by byl Cossacks 3 totální propadák. Protože už Cossacks 2 žádná slává. Oproti tomu, co bylo podle mě Cossacks EW a hlavně datadisky, tak je Cossacks 2 docela slabej odvar.. : - )

Až na prvním? Snad bez toho až.. : - D


[34] Forestman | 30. 05. 2006 21:46:18 | Reagovat

[79] Holt peníze jsou vždy až na prvním místě..
Docela by mě zajímalo jestli GSC uvažují i o Cossacks 3 a z jaké éry by tak mohli být, napadá mě leda tak první světová, ale to už se ke stylu cossacks moc nehodí.


[33] admin | 26. 05. 2006 15:07:14 | Reagovat

[61] Myslím že po načtení hry můžeš CD vyndat a nic se nestane. Za zkoušku to rozhodně stojí. : - )
Jinak pěkné hraní.. : - )


[32] Slakov | 26. 05. 2006 09:35:22 | Reagovat

Tak už konečně mám Cossacks 2. a na Athlonu 3000+(2GHz) 512 Mb RAM a ATI X800GTO 128 Mb mi jezdí všechny bitvy bez lagu na rozl. 1280x1024. Jenom když narvu do bitvy moc formací najednou a všichni hází granáty a střílí, do toho útočí jízda, tak se to na chvíli zastaví, ale pak to už zase frčí. Problém je s příliš dlouhým načítáním - počítač s tím hodně bojuje a zahřívá se, až mám strach o cédéčko, které musím během hry pořád smažit v mechanice. Hra se mi zdá celkově moc jednoduchá. Hned jsem zkoušel bitvy a není to o taktice. Morálku ani únavu nesleduju, stačí nepřítele nechat vystřelit zdálky a pak mu už z červené zony napálit kulky do krku. V bitvě o Evropu je to už horší. Ale i tak v pohodě zničím šest formací svými čtyřmi. No, budu dál testovat a uvidím... .


[31] admin | 07. 01. 2006 19:18:41 | Reagovat

Je to divné, ale je to tak.. prost? špatn? ud?lanej engine hry..


[30] kodl | 07. 01. 2006 11:22:55 | Reagovat

Mam AMD at64 2400+ ram1gb GF6600gt 128mb
a kdyz nasekam kolem 900jednotek tak se mi to skoro zastaví???!!!to je divný ne?doom3 frcim v nejvecim rozlisenim a detaily a nic a u tehle strategie se to seka!A to mam orig. : - D


[29] Alexander | 08. 10. 2005 18:04:38 | Reagovat

Prosím o radu hraji Cossaky2 po sití.A jednou za čas mě to napíše anglicky tuto vetu.For using sync bug.Nevíte co to znamená.A mám ještě jedem dotaz proč jednou je mě do hodnocení přičtou body za vyhru a jindy zaje ne.V kategorie pozemni boj.


[28] hetman | 01. 08. 2005 18:50:15 | Reagovat

no stou grafikou s tebov suhlasim.A s tymi budovami som si to tiez vsimol.Ales s formaciami a puskami mi to nevadi.staci vyuzivat PAUSE.Skoda len ze sa tam nedaju vylepsovat veci a lepsie trenovanie vojakov.To nechapem.Bud je to len demo alebo neviem


[27] Slavkov | 19. 07. 2005 10:50:28 | Reagovat

Záleží při hraní Cossacks 2 i na monitoru ? Je možné, že by můj 4 roky starý monitor 17 nepodporoval rozlišení potřebné pro hraní Cossacks II ?


[26] Lupus | 15. 07. 2005 23:14:16 | Reagovat

Tak jsem vyzkoušel demo a abych řekl pravdu,tak nemám důvod tu hru získávat jakýmkoli způsobem.Pominu-li neodpovídající hardwarové požadavky,grafiku,která se k té hře nehodí(mnohem lepší byla v předchozích dílech a american conquestu),jež mi hodně připomínaá Settlers.A co se týče dema,nevím bUď bylo nějaké divné nebo co,ale předpokládané využívání budov vojáky k obraně se jaksi nekonalo a to nemluvím o tom,že jsem musel na každou formaci klikat na pušku,aby vystřelili,nehledě na možnost vytváření jiných velikostí formací než je nadefinováno.Fakt si nedokážu představit rozsáhlejší útoky.Podle mě hodně slabý odvar předchozích dílů Cossacks a Amercan Conquest,možná to je demem,ale i když jsem měl předchozí tituly ve velké oblibě,tak jakékoliv nadšení opatřit si Cossacks II po několika hodinovém zkoušení dema,ze mě vyprchalo.


[25] Slavkov | 14. 07. 2005 08:03:49 | Reagovat

V minimálních požadavcích pro hru Cossacks 2 jsem si přečetl, že hra požaduje grafickou kartu podporující nějaké T&L . Ví někdo, co to je a jak si mám ověřit, že zrovna moje grafická karta toto podporuje ?
( Pro lepší porozumnění té divné značky se mrkněte na funstore.cz )


Strana: 1 2 3

Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.

Reklama
Armed Assault Fan Page ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Screenshoty Boj v celé kráse; Skutečná velikost: 414kb 1280 x 1024
Celkem (114)
Počítadlo TOPlist Od 26.03.05
Naša ikonka Fan stránky RTS hry Cossacks v ČR a SR
Valid XHTML 1.0 Strict | CSS code by PVD
Design by PVD
Veškerý obsah je tvorcov webu a tvorcov hry