RTS hra Cossacks 2

Preskoč na obsah

Diskusie

Téma: obrana proti jezdectvu


Warning: htmlspecialchars(): charset `windows-1250' not supported, assuming utf-8 in /var/www/free/rts-game.com/cossacks2/htdocs/sk/diskuse.php on line 58
Vložení příspěvku

Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?




Strana: 1 2
[21] Piskot | 02. 04. 2008 16:13:31 | Reagovat

Obrana proti jezdectvu? Souhlasim s HoRou granatnici jsou dobry proti ja taky casto proti nim pouzivam dela dobre mi funguji kartacovy strely


[20] HoRa | 02. 04. 2008 15:53:11 | Reagovat

zalezi na terenu, ale postavit 8 siku strelcu (granatniku a musketyru, horalove - ctvercovy formace, horaly dopredu, vystrelit a nechat je rucne bojovat, za ne musketyry a granatniky)...do lesa a na kopce dat elitni strelce (mluvim o anglii), a pri boji vyjet se tremi siky husaru a zautocit po kridlech, obklicit (kdyby utocniku bylo hodne) a pak ne ne pustit palbu z del....ale musela by to byt cela armada, aby nemohl prijit protiutok...na to by to chtelo nechat jeste zalohy....-a treba s 10 siky jezdcu by byl amen


[19] ArA_666 | 02. 11. 2006 18:30:51 | Reagovat

Obsadit mapu na Very Hard je hračka : - ) stačí pár chytrejch mírů, sabotáží a máš to.


[18] Slavkov | 18. 10. 2006 11:14:59 | Reagovat

Nejlepší obrana vůči čemukoliv je postavit silnou zeď střelců nastavených do řadové formace a doufat, že stihnou zaujmout pozici dřív než nepřítel zaútočí. Potom ho už stačí nalákat nějakou salvou do jeho zelené zony o on udělá hurá útok a je to.Ještě se mi nestalo, že by moji linii prorazil. Taky je dobré postavit před svou linii pomocí ženistů střelecký kryt nebo věže. Než si s nim nepřítel poradí - stojí ho to mnoho sil. Takhle jsem například porazil dvaapůlkrát silnější Angličany na Londýnské mapě. Pokud by přece jenom zlobil, tak na něj pošlu veškerou svou jízdu přímo na jeho střed. Naučil jsem se vyhrávat bitvy beze ztráty jediné formace. Potom mě to ale přestalo bavit, protože jsem tímto stylem neustále vyhrával všechny bitvy a už to začala být nuda. Jo a ještě je nutné svou linii postavit před nějakou vesnici ať se Vám hned doplňují ztráty. Ale bitvu o Evropu na Very Hard jsem ještě nevyhrál, protože to nejde. Jen si zkuste při šachu obsadit celou šachovnici pokud hraje 5 hráčů a každý s jednou figurkou. Když tu bitvu o Evropu porovnám s mapou v Rome Total War, chytne mě upřímný soucit nad ubohostí Cossacks 2 NW. American Conquest mě stále baví víc. Má skvělou hudbu a atmosféru se zvuky. Já považuju Cossacks 2 NW za demoverzi Cossacks Battle for Europe.


[17] Forestman | 02. 09. 2006 15:02:55 | Reagovat

[16] Že to jsou granátníci neznamená že musí mít granáty, ani pěší granátníci často nebyli granáty vůbec vyzbrojováni. Ke konci 18. a v 19. století se název granátníci už používal spíš trochu přeneseně, jako označení pro elitní jednotky, tvořené vysokými zdatnými muži, vyzbrojenými, vystrojenými a vycvičenými lépe než řadová pěchota. A tohle je jejich jezdecká varianta, specialita Francie, elitní jezdectvo..


[16] l | 01. 09. 2006 14:16:55 | Reagovat

Nevite proc u francouzu jezdecti granatnici nemaji granaty jsem si myslel ze to bude specialita u francouzu a to tedy nejsou jezdecti granatnici


[15] pareas | 30. 08. 2006 15:58:30 | Reagovat

[12] Tohle zní jako dobrý způsob obrany. Rozhodne nedoporučuji stavět obranu stylem, že dám dva bataliony za sebe do řady. To je tak dobré pro útok, ale v případě obrany do vás vlítne jízda, první šik dostane strach, rozprchne se a vezme sebou i ten co stojí za ním, protože většinou jdou kluci domů a tím směrem stojí právě ten druhý šik ; - )


[14] pareas | 30. 08. 2006 15:50:46 | Reagovat

[11] Tak to bych si nekdy rad zkusil ; - )


[13] rudejdabel | 30. 08. 2006 09:16:11 | Reagovat

pareasi,konecne nekdo ozivil tenhle web(diskusi)


[12] Forestman | 29. 08. 2006 22:14:04 | Reagovat

Když má nepřítel jezdeckou převahu a vy dost pěchoty a trochu času, chce to rozmístit bataliony ve čtvercovejch formacích do pravidelnejch útvarů (třeba trojúhelních nebo pětiúhelních, v jehož pomyslných rozích je jedna formace) v takové vzdálenosti aby se mohli navzájem střelecky podporovat (žlutá zona).. Nesmí mít ale v dosahu žádné kanony, jinak by to byl masakr, není lepší cíl pro dělo než nepohyblivé carré.
Při hře proti AI ale taková situace většinou nenastane.


[11] Frko | 29. 08. 2006 22:10:20 | Reagovat

[9] tak to si nehral somnou lebo ak by som mal zrovnatelne vojsko s tvojim tak nevedel by si kde ty hlava stoji.


[10] Frko | 29. 08. 2006 22:08:19 | Reagovat

[8] ide oto ake mas ztasoby pusneho prachu ak je dostatok hufnica moze strielat aj hodinu.


[9] pareas | 29. 08. 2006 22:08:09 | Reagovat

[8] Nevím jestli jsem chytrý, ale když máte srovnatelné vojsko, tak nepřítel většinou jen tak nezaútočí jenom proto že mu odstřelujete pevnosti. Alespoň z mých zkušeností z online her. Většinou si je nechá srovnat se zemí pokud si není jistý svou silou a tím, že když zaútočí na houfnice tak si zbytečně neotevře svou obranu.

A co se týká prachu, tak vaši zkušenost nesdílím.


[8] l | 29. 08. 2006 19:24:45 | Reagovat

vy ste asi nako chytry houfnice nevystrelej ani desetkrat a uz nemate strelny prach a ktomu mate jeset opevneni a vojsko


[7] Frko | 29. 08. 2006 17:18:21 | Reagovat

[5] to znie skôr ako obrana a nie utok : - )


Strana: 1 2

Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.

Reklama
Armed Assault Fan Page ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Screenshoty Výšková převaha; Skutečná velikost: 371kb 1024 x 768
Celkem (114)
Počítadlo TOPlist Od 26.03.05
Naša ikonka Fan stránky RTS hry Cossacks v ČR a SR
Valid XHTML 1.0 Strict | CSS code by PVD
Design by PVD
Veškerý obsah je tvorcov webu a tvorcov hry