RTS hra Cossacks 2

Preskoč na obsah

Diskusie

Téma: Strategie a zbrane


Warning: htmlspecialchars(): charset `windows-1250' not supported, assuming utf-8 in /var/www/free/rts-game.com/cossacks2/htdocs/sk/diskuse.php on line 58
Vložení příspěvku

Ochrana proti spamu. Kolik je dvakrát čtyři?




Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
[62] Mrky | 03. 10. 2007 19:15:32 | Reagovat

Abych upřesnil: ,,A až se vás někdo zeptá, co jste dělali když padla velká perská říše, odpovíte:toho dne jsem bojoval u Gaugamel\"


[61] Maty | 03. 10. 2007 16:17:24 | Reagovat

karé na křídlech neviužiješ na 100%
a proč dělat něco co neni.


[60] Maty | 03. 10. 2007 16:12:56 | Reagovat

Ale ve hře.citát na závěr:Vítězství je tu,září nad Prateckým návrším a rozpouští led.\"Postačí,řeknete-li:,Byl jsem v bitvě u Slavkova,a každý odpoví:,Tot hrdina!\"


[59] Mrky | 02. 10. 2007 16:37:50 | Reagovat

Zdravím : - ) Vidím Maty, že si se nezměnil : - ) . Jinak vcelku dobrá strategie,vo cossacks 1 fungovala(vždyť Maty víš jak jsme se toho spolu nahrály) : - ) .
Ale jak říkám a všude to tu bylo npsáno alespoň stokrát: nejlepší je rozestavit vojáky do linií, krýt křídla sestavou carré a týl chránit pěchotou. Většinou to funguje : - )


[58] Maty | 02. 10. 2007 14:13:21 | Reagovat

Mě osobně se spíš líbí mít veškerou jízdu na jednom bodě a pouze malý oddíl který objíždí a kryje kritická místa a použít jízdu jako velkou armádu.Bud zaůtočit jízdou a potom pěchotou a dělostřelectvem(nebezpečí)nebo opačně jízdou rosekat zbitek armády co zní udělala pšchota.Mrky-nepoštvávej proti mě evropu je to moc nápadné moc anglické-Jinak Mrkymu zdar.A vás vojíny ha.


[57] Maty | 02. 10. 2007 14:08:24 | Reagovat

Schovávání jízdy za jednotky je dobrá věc nevím jak ve hře ale ve skutečnosti si to vyžaduje dobrého velitele který se vyzná v koních proteže se může stát několik nepříjemností skrátka dobře vycvyčená armáda.viz Wellington


[56] Maty | 02. 10. 2007 14:04:47 | Reagovat

Ta taktika císaře Napoleona je dobrá ale karé využije z poloviny a ryskuje postřílení jízdy samozřejmě na pc.je to grandyozní i ve skutečnosti ale s rychlou koordinací malích oddílu do velkých.


[55] Maty | 01. 10. 2007 20:42:23 | Reagovat

císař Napoleon no jo pc taktika!


[54] Mrky | 01. 10. 2007 16:15:52 | Reagovat

Co to tu ten Maty zase píše?
To bylo jen okrajově : - (
Jinak zase všechny zdravím a zdravím taky císaře napoleona : - ) , co tu napsal je dobrá tatktika, já osobně ji využívám,nebo spíš využíval, ale všichni hráči ví, že tato taktika se dá použít jen na volné prostranství někde ve střední Evropě, jinak v oblastech itálie atd.. se to nedá využít. Nechci zase kritizovat,( od toho tu je kámoš Maty)ale myslím i tak že s malém množství vojáků se dají dělat divy, když použijete tuto taktiku, ale pro mě osobně nejlépe organizována bitva byla u Říma a u Minsku. Jinak o Římě ještě napíšu do topicu o Hře a zkutečnosti(historické bitvy). Tedy abych to zacelil, u Minsku jsem měl jeden prapor jízdy a 6 ¨batalionů pěchoty, pěchotu jsem postavil do carré a jízdu jsem skryl zani. Nepřátelská jízda rusů mi udělala minimální ztráty v počtu asi 60 vojáků což bylo velice dobré. Také toto napíšu do sekce historických bitev. : - )


[53] cisař napoleon | 29. 09. 2007 16:18:40 | Reagovat

podle mně je je nejlepsi taktika v prostřed linie a na křídlech kare a v zadu jízda


[52] Maty | 29. 09. 2007 15:25:58 | Reagovat

No Michal zná spíš Carmen Electru.


[51] Mrky | 24. 09. 2007 16:25:50 | Reagovat

Jo,tak to se mýlíš a ty to víš,ale co by jsme skrývali. Maty,vždyť ty jsi můj soused. Maty je můj nejlepší kámoš, ale on si to nepřiznává, ale nebudeme z toho dělat nějakou telenovelu. Já jsem cossacks 2 nehrál ani nepamatuji a dál se už nechci hádat. To přátelé nedělají. Pro informaci ostatních, tyto hádky u nás celkem často propukali ve škole. Ale my to vždy myslíme přátelsky, viď Maty? : - )
Já jsem pochpitelně věděl, že Maty cossacks 2 nehrál, ale začne je hrát jak bude chtít(ale nejdřív si to musí sehnat : - ) -stejně jako já(, že jo? Ale nebojte se, já cossacksy hrával dvakrát týdně asi 4 hodiny(celkem).
Teda ale nevím, proč Matouš píše zbohem. Jinak, ale musím pro připomínku dodat, že tohle je diskuse o počítačové HŘE jménem COSSACKS 2.Tak zatím...


[50] Maty | 20. 09. 2007 17:33:56 | Reagovat

Jé přísahám na svojí čest ,že je to zmé hlavy protože sem žádnou příručku nečetl ani ji doma nemám tak je to shoda toho že můj názor je podobný.To že Napoleon měl dobré důstojníky to je pouze jeho přičinění velitel si hledá a přijímá důstojníky ,který velitel si nenajde schopné důstojníky je špatný a náturový velitel.Cossacks 2 sem nehrál a je mi to jedno protože so lepší věci než pc.hry a přemíšlet co udělá comp.Ale podle souzení Mrky má doma Cossacks 2 a každý den hraje.Nebo se mýlím?Já se zde bavím puze historicky.Počítačový taktici.
Asi si to nainstaluju na n .,.Pc a posoudím.Zbohem


[49] Mrky | 18. 09. 2007 17:19:23 | Reagovat

Tak si to ještě jednou přečti a pak si to zkus zahrát. Pokuď vojáci (např: pěchoty) jsou dobře zocelení v boji. Je prakticky nemožné je zničit, jedině možná salvou z bezprostřední blízkosti a potom je dorazit bajonetným útokem.
Jinak, to, co Maty napsal je přesně příručková taktika. A nikdo mě nebude vykládat, že tu taktiku má z hlavy. : - ) Se vší úctou se ještě jednou Matyho ptám, jestli hrál Cossacks 2 ?
Stratégu: to jsem zvědavý jak dopadneš s praktickou částí : - ) . Studie není všechno...já si vždy před bitvou nakreslil plánek rozložení nepřátelských sil a podle něho jsem uvažoval kam nepřítel zaútočí. Ovšem takové plánky co jsem čtrat na papír jsem dělal den předem. Musíte nepřítele poznat abyjste mohli myslet dopředu. To co jsem teď napsal není z mé hlavy a myslím, že jste všichni o tom věděli.
Jinak, procentuální ztráty je velice těžké vyčíslit. Stratégu, jestli jsi četl minulý odstavec mého článku, tak je tam vysvětleno, proč tato taktika ve hře nefunguje. Z historického hlediska by to byl i tak velký oříšek. Ve hře člověk má úplnou kontrolu nad všemi vojáky.
Řekněme si, že Napoleon by nebil tak dobrý vojevůdce, kdyby neměl dobré důstojníky. To se také odráželo na vojácích samotných. Samozřejmě, že vojevůdce ať už z jakéhokoliv období nemohl sám řídit bitvu. Jak třeba mohli za první světové válce vrchní velitelé velet vojsku roztažené na 600 km dlouhé frontě. Telegrafem, či telefonem? No ovšem, ale když bojoval Alexandr III. u Gaugamel, musel velet vojsku o síle 45 000 roztažené na 4 kilometrech dlouhé hrontě. Sám bojoval a při tom velel. Bylo to těžké a proto měl vynalezený způsob kurýrů. A co potom měl říkat Dareios (též u Gaugamel), když řídil 250 000 vojáků všeho druhu. Peršané ovládyli 43 kmenů a každý kmen měl svůj jazyk. Bylo NESMÍRNĚ složité velet takové armádě.
Ale abych neodbíhal od tématu. Jak mohl Wellington nebo Arcivévoda Karl velet velké armádě se špatnýmy důstojníky jakými disponovali? Odpověď je jednoduchá: byli to výborní stratégové a o tom svědčí bitvy jako ASPERN, WATERLOO a další bitvy. Napoleon byl poražen víc jak sedmkrát, ale to nemění můj názor, že Napoleon byl skutečně dobrý vojevůdce.
Tak, ale abych rozebral následující situci. Prostě podle mě, Maty NEHRÁL cossacks 2 a o tom svědčí i jeho teorie, která je vyloženě učebnicová. Toť zatím vše...


[48] strategos@ | 18. 09. 2007 08:08:21 | Reagovat

Jo jo Maty asi vý jak to chodilo dříve v bitvách a byl by z něj skvělí vojevůdce ale ve hře by asi nejlepší nebil bez urářky.Ale co sem zde četl
,takse mě velice zamlouvalo já osobně si myslím že ta jeho taktika s jízdou a koordynovanýmy ůtoky je skvělá a podle mých studií by měl minimální stráty armáda by utekla a on by zvítězil.A co ve hře to je jedno stejně ,kdo umí hrát hry tak nic.


Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Autoři webu neručí za obsah diskuse a to jak text, tak odkazy. Přispívat do diskuse může každý návštěvník webu a příspěvky nejsou kontrolovány.

Reklama
Armed Assault Fan Page ABCgames.sk - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
Screenshoty ; Skutečná velikost: 57kb 1024 x 768
Celkem (114)
Počítadlo TOPlist Od 26.03.05
Naša ikonka Fan stránky RTS hry Cossacks v ČR a SR
Valid XHTML 1.0 Strict | CSS code by PVD
Design by PVD
Veškerý obsah je tvorcov webu a tvorcov hry